top of page

Friends Of OFFSIDE

Public·103 members

Instagram volgers

Hallo allemaal, ik ben al een tijdje actief op Instagram en ik merk dat mijn account vooral internationale volgers aantrekt, maar ik wil echt focussen op een Nederlands publiek omdat mijn content over lokale cultuur, Nederlandse recepten, Amsterdamse hotspots en alledaagse lifehacks in het Nederlands is. Ik heb nu rond de 500 volgers, maar het groeit super langzaam ondanks dat ik dagelijks post, stories deel, reels maak met trending Nederlandse muziek en hashtags zoals #nederland, #amsterdam, #dutchlifestyle, #nederlandsememes en #holland. Ik collab met kleine Nederlandse influencers, reageer op posts van grotere accounts en gebruik ads, maar het levert niet genoeg op. Wat is nou echt de allerbeste, snelste en meest effectieve manier om duizenden echte Nederlandse volgers te krijgen? Ik hoor wel eens over organische groei via giveaways of challenges, maar dat kost zoveel tijd en energie. Zijn er slimme hacks, tools of strategieën die jullie aanraden om specifiek Nederlanders aan te trekken? Ik wil graag tips van mensen die dit zelf hebben gedaan en nu tienduizenden Nederlandse fans hebben. Alvast bedankt voor jullie advies, ik kan niet wachten om mijn community te laten exploderen!

5 Views
Willoff
Willoff
Nov 05

The QR Code Reader lets you instantly scan any QR code using your smartphone or computer camera. You can quickly open links, view text, or access information without installing any app. It’s fast, secure, and completely free to use. Experience smooth and reliable scanning with just one click qr コード 読み取り

Members

• lara lara
    lara lara
  • Com Softontop
    Com Softontop
  • Lisa Smith
    Lisa Smith
  • Asad Ali
    Asad Ali
Group Page: Groups_SingleGroup
  • Facebook
  • Twitter